Ömma fötter

Lång dag på väla även idag.
Och denna gången handlade vi kläder till mig för en gångskull eftersom min stackars kropp inte får plats i mina gamla kläder längre, lite tradigt!

Johannes fick bara ett par vantar så han kan gå med vagnen i vinter utan att frysa om händerna och till Liam köpte vi faktiskt ingenting.
Jag ångrar det dock lite för jag hittade ett par byxor som jag vill att han ska ha, han har en body från Kappahl och inte förrän nu hittade jag ett par byxor som passar till den.. nä minsann, jag får nog åka in och köpa dom imorgon!

Och så va vi inom IKEA och köpte ljus till min fina adventsljusstake som vi också köpte idag, den köpte vi på Iems, min nya favvo affär :) där är så fina saker!

Så nu är vi redo för första advent, komsi komsi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0