12357390

Jag har garanterat dyskalki. Visst, tiden är också knapp vilket gör det extra svårt att hinna med men alltså, när jag väl försöker så blandar allt ihop sig och jag förstår inte ett dugg. Idag ska jag göra nationellt prov i matematik, det suger! Jag vet redan nu att jag inte kommer klara av det så jag funderar på att boka upp mig på fler veckor av matte för att kaaaanske få ett E till slut 😂 

Annars så är Liam i en dipp när det gäller förskolan, för första gången sen han började så vill han absolut inte dit. Igår grät han så hysteriskt att ena pedagogen nästan fick dra honom ur min famn. Hon sa att det är normalt med såna perioder även vid 4, 6 och 9 årsåldern.. 
Så idag mutade jag med att mormor skulle hämta och då gick det bra. Däremot så känns det skit kasst att behöva lämna när han inte vill! Och igår gjorde det riktigt ont i hjärtat när jag var tvungen att gå när han var så ledsen, det var inte långt ifrån att jag också började storböla mitt i kapprummet. 

Han var hos frisören för första gången igår också, det tyckte han var super spännande och var så stolt över att han "satt still HELT själv", fin blev han också! 😍






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0