Helg mitt i veckan ✌🏼️

Imorse åkte Liam och Johannes iväg till Värnamo. Jag och Moa stannade hemma med vår lilla sjukling, Tyson. 

Han blev sämre igen, denna gången värre än förra och jag är evigt tacksam över att jag hade medicin hemma till honom så jag kunde ge honom snabbt. 
Nu är han sig själv igen men jag tycker ändå att det är onödigt att sätta honom i en bil i flera timmar och sen springa där uppe, som han alltid gör. 
Han behöver vila fast han inte tycker det själv ;) 

Dagen bjöd på sol, mamma passade Chanel i förmiddags så hon och jag tog tjejerna och åkte till hembygdsparken. Första gången för i år! Moa har varit där förr men då varit så pass liten att hon bara suttit i vagnen. Och oj vad hon gillade det, alla djuren, hon gick runt och pekade på allt "titta.. ooh!" Världens sötaste flicka! 

Resten av dagen har vi hängt i trädgården hon och jag och fram emot eftermiddag/kvällen när Frida jobbat färdigt grillade vi kvällsmat tillsammans, för fan vad gott det var! Och så underbart att kunna sitta ute medan Moa sover i sin säng, jag älskar att ha en trädgård!! 

Nu ligger jag i soffan med en av alla böckerna jag fyndade på bokrean, näst sista boken så snart får jag köra och shoppa igen. Tvn är fett överskattad. 














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0