🇾đŸ‡Ș

Och sĂ„ drog det in lite svalare vindar, jag har inte tröttnat pĂ„ vĂ€rmen Ă€n. Om man bortser frĂ„n nĂ€tterna, för dĂ„ suger det att vara varm! 
Tyson Ă€r dĂ€remot ganska nöjd, han njuter av solen men jag tror att han njuter mer av att kunna gĂ„ promenader utan att fĂ„ vĂ€rmeslag. 

IgĂ„r var det Sveriges dag och den firade vi pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt i Sveriges natur 🍀 
Vi picknickade bl.a. Med familjen Ljung i Krapperup, matade ankorna och bara njöt av livet. Fram emot kvĂ€llen cyklade jag och Liam tillsammans med Frida och Chanel in till HöganĂ€s och tivoliparken för att se MĂ„ns đŸŽ€ Liam var sjukt taggad, tjoade,klappade och sjöng egna pĂ„hittade lĂ„tar uppe pĂ„ mina axlar till han efter en kvart skrek i mitt öra "mamma var Ă€r MĂ„ns?" AssĂ„ haha 😂 han förvĂ€ntade sig en rolig prick, inte nĂ„gon som satt dĂ€r och sjöng massa konstiga lĂ„tar pĂ„ engelska. Men han hade kul Ă€ndĂ„ sĂ„klart 😜

Idag Àr det dagis som vanligt sÄ jag fortsÀtter med plugget. Bara.lite.kvar.
đŸ€“









Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0