Håkull, finns det ens?!

Jag och Tyson har precis kommit hem efter en minst sagt lerig runda uppe på kullaberg med mamma och Lukas. Vi skulle gå en runda som mamma hade gått förr. Det gick sådär. Mitt ute i skogen, utan någon stig, skylt eller färgat träd i sikte fick vi snällt inse att vi kommit vilse 😂🌲🌳🌥

Vi fick klättra över träd, genom taggbuskesnår och i stora hav av geggamoja med en hund (Lukas) som inte vågade så mamma fick bära honom och en hund (Tyson) som sprang på i samma takt som vanligt, lite gyttjebad skadar väl inte hade han sagt om han kunnat prata.. Badkaret var svart när jag tvättade av honom efteråt!

Mitt i detta leriga kaos så dog min telefon. Tack och lov för att mammas fungerade ifall i fall vi absolut inte skulle hittat tillbaka 😜
Imorgon kör vi på ett säkert kort istället - pålsjö!! ✌🏼️ 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0