Ingen kickar fotboll som han

Svängde inom Frida en runda idag, hon hade maten färdig så jag passade på att äta där istället för hemma ;) fick sällskap av hennes Zlatan, första gången han är hos någon annan än Frida så jag får väl erkänna att jag var lite skakis men samtidigt lite smått stöddig - han tycker nog lite om mig trots allt 😍🐦 

Chanel passade på att lära Moa leka som flickor, det är Liam ganska kass på och det verkade faktiskt som att moa gillade det. Jag får nog köpa en docka åt henne 😜 


Ja, jag ville mest skryta om att Zlatan ville vara hos mig, sist jag var där så satte han sig på mina fötter ✌🏼️
Och jag har fått fjäska för honom i över ett år 😅🤓


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0