🐮

I förra veckan blev Moa vaccinerad där dom sa att biverkningarna kunde komma mellan fem till tio dagar efter. Den tionde dagen som var i lördags tänkte jag att hon måste ha sluppit det denna gången men tji fick jag, febern kom som ett brev på posten lördag eftermiddag. 
Så idag vabbar jag med henne, hon är frisk igen men jag tänkte att hon skulle få en vilodag extra så hon skulle va ordentligt pigg när det är dags för dagis igen. 

Dock så började jag så smått ångra det valet imorse när jag gick till dagis. Någonting hände med min rygg när jag bar upp Moa i vagnen och under dagen som gått har det bara blivit värre. Just nu går jag ungefär som kokvinnan. Det hade alltså varit snällare mot min rygg att ligga i soffan hela dagen 😅

Pappa var så snäll att han hämtade Liam från dagis nu precis så nu har jag min lekledare hemma igen, jag kan ligga still i fem minuter 🙏🏼😄





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0