Lediga dagar đŸ™đŸŒđŸ“đŸŒ€

SöndagkvĂ€ll med jordgubbar och smĂ€lt choklad, tvĂ„ favoriter i ett! 
Vi har haft en ledig och lugn helg med lite smĂ„fix utan nĂ„gra mĂ„sten. Ibland behövs det. 

I veckan fyndade jag en sandlĂ„da pĂ„ en köp & sĂ€lj sida och nu har vi fyllt den med sand, mycket uppskattat av vĂ„ra smĂ„. 
Det finns en lekplats precis utanför vĂ„r trĂ€dgĂ„rd med en stor sandlĂ„da, saken Ă€r bara den att hĂ€r bor ocksĂ„ en dam som matar en jĂ€kla massa katter vilket gör denna sandlĂ„da till vĂ€rldens största kattbajslĂ„da! Örk! Liam vet, sĂ„ nu Ă€r projekt - lĂ€raMoaattbajsĂ€rĂ€ckligt - igĂ„ng.
Fram till dess hĂ„lls grinden stĂ€ngd âœŒđŸŒïž

Vi trĂ€ffade ett par vĂ€nner idag som vĂ€ntar sitt första barn, 4 dagar till bf och nu Ă€r jag trött pĂ„ att vĂ€nta. Tycker lillen kan komma nu sĂ„ jag fĂ„r bebismysa lite 😍 jag börjar finna mig i att hĂ€r inte blir fler bebisar sĂ„ nu fĂ„r jag verkligen ta tillfĂ€llet i akt och mysa med andras. Sist jag jobbade spenderade jag en halvtimme med att vagga en liten nyfödd i famnen. HĂ„lla bebis samtidigt som man fĂ„r betalt, det blir liksom inte bĂ€ttre Ă€n sĂ„ 😉

Tyson fick sin sista tablett igÄr sÄ nu vÀntar jag med spÀnning pÄ hur han kommer att mÄ utan dom. Jag har fortfarande vÀrlden sÀmsta samvete för att jag inte kan ta med honom som jag brukar, han förstÄr ju inte att jag gör det för hans skull.
Idag har han dock varit lite extra försiktig, inte riktigt velat hoppa upp i soffan. Vilket egentligen Ă€r bra för det fĂ„r han inte, men att hindra honom frĂ„n det hela dagarna Ă€r inte alltid det lĂ€ttaste. 
FĂ„r ont i magen nĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ att han kanske blir lika dĂ„lig igen nu efter att medicineringen Ă€r över. Vad gör jag dĂ„ liksom? Han Ă€r lĂ„ngt ifrĂ„n glad nu nĂ€r han inte kan vara med pĂ„ samma sĂ€tt sĂ„ ett sĂ„nt hĂ€r liv Ă€r inget för honom. HĂ„ll tummarna för att min Ă€lskling kommer bli bra, sĂ„ Ă€r ni snĂ€llađŸ™đŸŒ



đŸ‘†đŸŒ Moas nya vrĂ„lĂ„k, billigt och bra frĂ„n biltema 😂




Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0