Dessa lediga helger 💗

MĂ„ndag morgon och jag har alldeles precis hĂ€llt i mig en kanna kaffe efter att ha lĂ€mnat barnen pĂ„ dagis och nu ska denna sĂ„siga hjĂ€rnan med sömnbrist plugga jĂ€rnet! Woop woop... 😮

Helgen har varit hur bra som helst. Lördagen gick i 190, först med en frukost dejt med Malin, Kim och Maja, lika kul som vanligt! Sen körde vi hem till Carro och Andreas som tidigare i veckan fick sin lilla Alvin, Ă€ntligen! Och herregud vad liten han var. Men Ă€ndĂ„ större Ă€n vad bĂ„da vĂ„ra varit, man glömmer sĂ„ otroligt fort! Moa blev helt plötsligt galet stor. 
PĂ„ kvĂ€llen Ă„t jag middag tillsammans med Jenny, Cecilia, Miranda och Rebecca. Även det lika kul som vanligt! Jag Ă€r sĂ„ glad att ha dom och att fortfarande efter sĂ„hĂ€r mĂ„nga Ă„r kunna ha lika roligt som förr. 

Natten blev desto jobbigare, jag kom hem sent och Liam kom upp tidigt. SĂ„ mysigt nĂ€r han kryper under tĂ€cket, men just igĂ„r hade det inte skadat om han gjort det ett par timmar senare 😅
Vi planerade lördagen medvetet för att kunna ha söndagen för oss sjĂ€lva, jag och min familj. Vi lĂ„g och drog oss Ă€nda till Moa skulle sova middag. Vi hade kuddkrig (ja seriöst), barnen skrattade sĂ„ dom kiknade medan jag knappt ens kunde kasta kudden hĂ„rdare Ă€n vad Liam kunde, min stackars handled blir bara sĂ€mre och sĂ€mre. Det var jag och Moa mot Johannes och Liam, men efter en stund bytte Moa sida, förmodligen för att jag var sĂ„ kass 😂

Har jag förresten berĂ€ttat att jag fick D i slutbetyg pĂ„ matte B? Sjukt nöjd för att vara sĂ„ dĂ„lig pĂ„ matte som jag Ă€r! D Ă€r samma som G+  đŸŽ‰đŸŸ


Det Ă€r jag som Ă€r det svarta fĂ„ret 😂
đŸ’đŸŒđŸ’đŸŒđŸ™‹đŸœđŸ’đŸŒđŸ’đŸŒ




đŸ‘†đŸŒ Moas blick nĂ€r Carro skĂ€llde pĂ„ sin hund som hoppade ner i bebisvaggan 😂  Hon blev skit rĂ€dd 😍


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0