LiaMoa 💙💜

Hade nĂ„got tittat mig i ögonen just nu hade dom bara sett !!!ERROR!!! .. 

Plugga, vad Ă€r det? Jag fĂ„r inte in ett dugg i mitt hue idag! 
Helgen tog slut pĂ„ alla mina krafter, solen ger en massa energi men samtigdigt gör man av med den i samma takt eftersom det Ă€r sĂ„ mycket som man vill och ska göra nĂ€r det vĂ€l Ă€r fint vĂ€der. 
Jag har jobbat mitt första kvĂ€llspass pĂ„ 1,5 Ă„r och det kĂ€ndes sjukt mĂ€rkligt att vara dĂ€r sĂ„ sent. Jag har fĂ„tt handskas med helt annat folk Ă€n vad man gör pĂ„ förmiddagarna. Men det Ă€r ganska lugnt faktiskt, nĂ€r jag först fick schemat kĂ€ndes det som att vĂ€rlden skulle gĂ„ under, men nĂ€, det kommer bli bra! 

PĂ„ utvecklingssamtalet jag var pĂ„ idag sa dom inte mycket mer Ă€n vad jag redan visste. Moa Ă€r minst pĂ„ stĂ€llet men en av dom med mest skinn pĂ„ nĂ€san. Hon vet vad hon vill ha och hon vet hur hon fĂ„r sin vilja igenom. Det bĂ„dar gott för framtidien, ingen ska fĂ„ sĂ€tta sig pĂ„ den tjejen! Med storebror Ă€r det andra bullar, han vet vad som Ă€r rĂ€tt och fel, men gör nĂ„gon annan dumma saker sĂ„ gör han det ocksĂ„.. Vi fĂ„r jobba pĂ„ det dĂ€r đŸ€—đŸ˜
Tycker han att nĂ„got Ă€r trĂ„kigt sĂ„ hittar han pĂ„ ursĂ€kter för att slippa, och till hösten sĂ„ Ă€r han i den nĂ€st Ă€ldsta gruppen vilket innebĂ€r att han börjar bli stor, det gillar han inte, han vill vara liten och gĂ€rna fĂ„ hjĂ€lp med allt đŸ‘¶đŸœ tĂ„lamodet fĂ„r vi ocksĂ„ jobba pĂ„, det har han fĂ„tt efter sin far, utan tvekan! 😅
Dessutom börjar dom misstĂ€nka att Liam Ă€r fĂ€rgblind.. Jag har tĂ€nkt pĂ„ det lĂ€nge men inbillat mig att han bara Ă€r ointresserad.. Jag ska fortsĂ€tta öva pĂ„ fĂ€rgerna med honom och sĂ„ fĂ„r vi se vart det leder. Han vet namnet pĂ„ fĂ€rgerna, men blandar alltid ihop vilket namn som tillhör vilken fĂ€rg. 

Annars sköter dom sig bra och jag Ă€r sĂ„ stolt över att vara deras mamma 😍









Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0