Gaah đŸ˜€đŸ˜Ą

Jag Ă€r arg.. Jag kanske fĂ„r skylla mig sjĂ€lv, men jag Ă€r arg och tycker det Ă€r fel Ă€ndĂ„! 

Idag hade jag satt upp tvĂ€ttid, vi delar tvĂ€ttstuga med ett gĂ€ng glada typer som gĂ€rna stannar och pratar en halvtimme varje gĂ„ng man ses (vilket Ă€r ofta). 
Det visade sig att jag mĂ„ste ha glömt min pĂ„se med tvĂ€ttmedel och sköljmedel i tvĂ€ttstugan sist jag tvĂ€ttade, för ca 2 dagar sen. 
NĂ€r jag inte hitta det nĂ„gonstans tittade jag i soppĂ„sen och jo, dĂ€r lĂ„g den, pĂ„sen! Men innehĂ„llet var borta, nĂ„gon har alltsĂ„ varit sĂ„ snĂ„la att de tagit mitt tvĂ€ttmedel och sköljmedel och kastat pĂ„sen. 
Det Ă€r ingen stor grej, men jag Ă€r arg Ă€ndĂ„ och tycker faktiskt inte att man gör sĂ„! Speciellt inte nĂ€r alla försöker leka kompis med alla!! 
Jag Ă€r ingen som skriver arga lappar, men jag har jĂ€vligt go lust att göra det nu! đŸ˜€

Det som retar mig lite extra Ă€r att de flesta hĂ€r Ă€r ett gĂ€ng kĂ€rringar som bara har sig sjĂ€lva att ta hand om, vi Ă€r en smĂ„bansfamilj och tvĂ€ttmedel gĂ„r som smör i solen hos oss, de borde alltsĂ„ ha mer pengar Ă€n vad vi har att köpa sitt eget förbannade tvĂ€ttmedel för!!! 

NĂ€! Nu mĂ„ste jag slĂ€ppa detta annars kommer jag snart börja knacka dörr för att hitta den skyldiga..  


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0