Träningsvärk

Jag hade glömt hur jobbigt det var att röra på sig.. Eller mer hur jobbigt det är att ha träningsvärken från helvetet i låren samma kväll som man har använt dom. Säger bara en sak - stackars mina ben! 

Jag har fått för mig att jag ska ut och springa, jag har en runda i huvudet som jag tänkt att jag ska kunna springa om ett par månader (får tänka på att jag inte kan träna varje dag). Jag vet inte hur långt det är så jag tänkte börja med att gå rundan för att få reda på avståndet. Sjukt peppad! Så nu måste jag köpa snabba byxor och någon slags jacka att ha på mig, det är lite väl överdrivet att springa i vinterjackan 😁 till saken hör ju också att jag knappt orkar springa 50 meter just nu! 

Så ni kan numera kalla mig snabbedenice.. 🏃🏽💨

Och sen har vi en miss allvarlig i familjen också 👇🏼






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0