Varma dagar är bra dagar

Det är solkrämskaos i vår hall soliga dagar som denna, men det är värt det sålänge vädret är fint ☀️
Jag har växt ifrån anti solkräms-åldern men att ha spf 50 som tigerränder på armarna är inte direkt min dröm, tur då att jag ändå inte har någon tid till att sitta ute i solen och njuta innan jag hämtar hem barnen igen. 

Igår var Liam med och sprang kalvinknatet för första gången, helt klart en hit och det första han sa när vi kom i mål var att han ville springa igen 😅 denna valros till morsa var ändå hyfsat nöjd med att det bara var 800 meter 😂
Och nu kan ni ju gissa vad han hade på sig till dagis idag 👇🏼 vinsten såklart!

Självklart så var hans absolut största fan med, lillasyster. Hon hejdade och käkade melon (mutad för att hon skulle sitta still) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0