8/12

Ojojoj förkylningen i detta hemmet håller fortfarande i sig, tyvärr!
Den har satt sig i min hals och jag misstänker att Liam också har ont.
Vi pratade med 1177 och fick lite tips och så länge han inte har feber, äter som han ska, är pigg och inte kräker super mycket behöver vi inte oroa oss.
Hoppas att det snart är över i alla fall!
 
Idag va vi på Maxi för Frida skulle köpa en julklapp till Chanel, så jag passade även på att handla till maten. 
Efter det åkte vi till IKEA en snabbis, där va sjukt mycket folk så så himla snabbt gick det inte! 
Sen bjöd vi hem Frida och Chanel på middag, inget avancerat bara pommes, pannbiff med beasås och sallad, men gott va det! 
 
Annars håller vi fortfarande tummarna för huset, vi vill så gärna ha det.
Nu väntar vi på att banken ska godkänna huslån och att husägarna ska antingen acceptera vårt bud eller ge ett motbud.
Jag sitter redan och planerar inredningen i mitt huvud och Johannes planerar en liten snickarbo i förrådet, såklart ;) 
 
Nu slänger jag mig i soffan ett par timmar innan det är dags för sängen, jag längtar tills jag får sova en hel natt i streck, det har inte hänt sen i Februari.. 
 
Och sist men inte minst en liten fin bild på vår skatt med kusin vitamin! 
 
 


 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0