Bärskydd

Morgonmys med mina hjärtegull, första advent och snö.
Mysigt!

Liam vaknade klockan 6 idag, åt och sen somnade han igen och sover fortfarande.
Min lille bebis, det märks att han är lite snorig, annars brukar han hålla mig sällskap när han släpar upp mig så tidigt, inte somna direkt igen..

Om någon timme ska vi ut och gå i snön med Isabelle och Jack, Liams första kompis, i sin egen ålder :)
Det är dock några månader som skiljer men vad gör väl det, dom är ju bara bebisar!

Jag har precis beställt ett "bärskydd",
Innan jag började googla det för ett tag sen visste jag inte att det fanns.
Men det är skitbra, jag kan inte knäppa min jacka för jag blivit för tjock och jag har ingen jacka stor nog så jag kan knäppa om Liam när han sitter i bärselen.
Och jag kom fram till att istället för att köpa värsta varma overallen för att han ska kunna sitta i den så är det lättare att köpa ett bärskydd.

Med tanke på att min lillkille inte tycker det är lika kul som alla andra bebisar att åka vagn..
Han sitter hellre i famnen!
I vagnen är där i alla fall varmt så han kan inte ha på sig så mycket och i bärselen är det lite kyligare där han behöver ha på sig varmt.
Men med bärskyddet kan jag ha samma kläder på honom som i vagnen.

Det blev lite mycket nu känner jag, men ni fattar va?

Han skulle precis nysa när jag tog bilden :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0