City Gross

Jodå, jag gick iväg och handlade, i ett jäkla skit väder.
Handla hem allt jag skulle ha förutom det jag verkligen behövde, maten till Liam -.-
Trötta mig!
Det är bara till att åka dit igen, men denna gången väntar jag på att jag har bilen hemma.
Tillbaka till affären igen utan att köpa choklad, klarar man det två gånger? ;)
Tjockisen har talat!

Byholma i helgen blir det inget av ringde Johannes och berättade, så det blir bara julfirande två gånger i år.
Och det kan räcka tycker jag.
Jag är lite trött på allt rött redan och julen har knappt börjat..
Vintern över huvudtaget är jag lite trött på, i alla fall en vinter utan snö, hur kul är det..

Nu vaknar mini så det är lika bra att göra i ordning maten innan han blir tosig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0