Dålli hemmafru

Mannen har kommit hem från jobb och sonen sover, han har vaknat, ätit och bytt blöja sen somnat igen, hela dagen.
Hoppas verkligen att han kommer sova inatt i alla fall!

Johannes står just nu ute i köket och gör i ordning middagen (som jag egentligen borde göra när jag ändå bara går hemma) orka inte och kunde inte ta mig till affären..
Dålig hemmafru är jag, skulle behöva extra energi.
Borde bli en sån där käck latte mamma som är ute och ränner med sina vänner alltid och som har en unge som aldrig skriker.
Jag har sett för mycket film i mina dar, jag vet!
Men det hade väl varit nått!
Vad skulle man förresten gjort utan tvn, tittat in i väggen?
Jag är liksom så tramsig att jag inte går ut med Liam när han är sjuk, han får istället ligga under sin filt här inne i värmen och kurera sig.

Snart är maten färdig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0