Emmaljunga

Nu äntligen efter flera veckors tjat fick jag köpa en till vagn, åh vad jag tycker om den!
Jag har kollat runt massor och till slut fastnade jag för en Emmaljunga Nitro City, den har rörliga hjul framtill och super lätt och skön att köra!
Vagnen vi har sen innan har fyra fasta hjul vilket gör den ganska svår att svänga, speciellt när man ska hålla hunden också, men nu ska det nog gå bra!
Jag fick den på ett villkor, och det va att jag aldrig skulle köpa en till vagn.
Och det kan jag väl gå med på, två vagnar ska väl räcka :)

Imorgon ska jag ut och gå med mamma, premiär köra vagnen.
Och Liam verka tycka om den, han gurgla av lycka när han provsatt den innan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0