Fredagsmys

JADÅ, nästan två timmar senare sover han!
Att det ska ta sån tid att natta honom ibland, han är så trött så ögonen går i kors men sover han inte som en stock i famnen innan man lägger honom i sängen så blir han tosig.

Idag va vi som sagt på väla, ingen hit och jag hade gärna vänt i dörren när vi kom dit så mycket folk där va, men nu är i alla fall julklapparna köpta.

Nu ikväll har vi ätit pizza, svärmor kom hit en runda och åt några slicer hon också, med sig hade hon en present som tack för flytthjälpen :)
Och gissa vad!!! CHOKLAD i massor.
Vilken tur att jag inte ska bli nyttig förrän efter jul och nyår he he.
Jag har dessutom slutat dricka läsk minst 10 gånger nu i december, men karaktären sviker så det fick bli ett glas idag också..
Som sagt, efter nyår!!

Övning ger färdighet, snart kan Liam hålla i flaskan själv.

Nu tänker jag mysa ner mig i soffan hos Johannes innan vi går och lägger oss.
God natt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0