Gnäll, bajs, kräk och kärlek

Trött är bara förnamnet!
Jag har varit vaken sen kl 3 inatt, bara för att Liam har legat och krystit en massa, istället för att bara bajsa och sen sova vidare.
Men nej vet du vad, gör din mamma till världens tjurkärring genom att inte låta henne sova.
Sen ovanpå det så har vi hjälpt Nina och Patrik att flytta, puh!
Då va Liam pigg och glad, nu är han trött och gnällig, övertrött med andra ord.
Ändå så tänker han minsann inte sova.
Hoppas verkligen han sover bra inatt så jag kan få känna mig åtminstone lite utvilad.

Så, nu har jag gnällt färdigt!

Tänkte ställa mig i duschen någon timme och skölja tröttheten av mig, om det ändå bara gick :)
Där är i alla fall varmt.
Så nu lämnar jag över vårt kärleksbarn till min man.
Stackarn har ont i ryggen efter allt slit idag men det kan inte hjälpas, jag blir dum i huvudet annars.
Har dessutom kräk mellan brösten :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0