Godmorgon

Natten har varit bra, Liam har vaknat, fått ny blöja, ätit sen somnat igen.
Så skönt!
Jag har förresten börjat med blöjor nr3, kan ni förstå hur snabbt en bebis växer?
Blöjor nr 3 och kläder i storlek 62, där byxorna är på gränsen, nääästan för små!

Nu sitter vi i alla fall i soffan och Liam har somnat i mitt knä igen.
Jag kollade på julkalendern och nu Nyhetsmorgon där folk ska gifta sig?!? Okej..
Jag tycker för övrigt att skelettet i julkalendern är lite obehagligt, häll julmust på honom så jag slipper se honom!!

Klockan tio ska vi va på BVC igen, sätta geggamoja på Liams navelplopp så den kan försvinna någon gång.

Sen ska jag ut och gå och göra plankan som fan!
Nu ska denna tjockis magen bort, man blir ju deprimerad när man ser på den.
Bristningarna och ärret efter snittet kan jag inte göra något åt, det får sitta där det sitter.
Men dom där onödiga kilona jag gick upp kan jag göra något åt!
Ska bara äta upp allt choklad vi har hemma först, så slipper jag det sen he he he



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0