Kli kli kli

Det kliar något så fruktansvärt på snittärret, jag kliar tillbaka men hittar inte var det kliar.
Jag blir galen, jag har tappat känseln på vissa ställen på magen och det är just där det kliar, hur kan man känna att det kliar men inte känna när man kliar?
Ååh!!

Annars så har natten varit bra, mini somna direkt efter nattmaten och sov ända till 07.40, dock så väckte han mig en timme tidigare..

Och ja, igår va vi på väla, mellandags rea, första och sista gången kan jag säga!
När vi kom stod poliserna i rondellen och dirigera fram trafiken, ska det egentligen behövas? Folk kör och beter sig som idioter!
Och det värsta va att jag inte hittade något roligt alls där så vi körde alltså dit i onödan..

Idag ska jag och Liam bara va hemma och ta det lugnt, ut och gå en runda med den nya vagnen och bara mysa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0