Nakenfis

Nu äntligen kan man få äta lite ordentlig mat igen, jag är så trött på köttbullar nu!
Imorgon blir det grillat och sen ska jag minsann göra mina efterlängtade enchiladas, det har jag varit sugen på i en vecka!

Julen har i alla fall varit mysig och Liam har fått många fina klappar.
Men nu ska det bli skönt att få in rutinerna igen, vi har varit iväg så sent några dagar nu så han har inte kommit i säng som han brukar och han har inte riktigt kommit till ro när vi har varit iväg så nu är han super trött!

Nu ligger han i sitt nya babygym som han fick av tomten, självklart naken annars blir han tosig :)
Undrar om andra bebisar också är glada för att va nakna eller om det bara är han.
Sen ska han få kvällsmat och förhoppningsvis vill han sova efteråt!

God natt säger vi, hoppas ni andra också får en mysig kväll :)



Kommentarer
Saraah

Lias älskar också att vara naken. Bara jobbigt han ska kissa ner överallt varje gång! Hehe :)

2012-12-25 @ 22:24:43
URL: http://saarahnielsen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0