Pippi lomplomp

Liam sov bra inatt men jag är fortfarande sleten som ett svin, halsontet har kommit tillbaka och det förklarar ju en del..
Men så länge Liam är pigg och glad lever vi på som vanligt.
Idag har vi bl.a bakat lussekatter hos mamma och pappa, Chanel ville ha en Pippi kaka så jag och Frida fick ju snällt plocka fram vår konstnärliga sida, fint blev det!

Imorgon är jag och Liam bjudna på lucia på Chanels dagis, hon ska va PEPPARKAKA! Bara så ni vet!
06.45 ska vi va där så det är ju tur att vi har övat på att gå upp tidigt nu i sju veckor (Liam fyllde sju veckor igår)

Och sen ringde mäklaren idag, han berättade att hussäljarna har gått med på att sänka ca 100k så vi är nöjda.
Så på måndag skriver vi på papperna så dom inte säljer till någon annan innan vi fått reda på fall vi ens får lånet eller inte. Håller tummarna och tackar min mamma för all hjälp ❤
Imorgon ska banktjejen ringa och boka möte med oss, så går allt som vi vill nu så kan det gå undan
:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0