Shopaholic

Vi kan ju inte hänga på Väla varje dag så idag åkte vi till Familia istället.

Jag köpte inbjudningskort till dopet så nu ska dom bara fyllas i och skickas iväg, jag tänkte först gjort hemmagjorda kort men jag kom på idag att jag faktiskt inte orkar det.
Däremot så ska Frida virka en dopklänning, kommer bli så fint så :)
Så kan jag lägga min tid på en fin doptårta istället för korten.

Och på torsdag mina damer och herrar, ska vi på husvisning minsann o da!
Det är ett par hundra tusen för dyrt för oss men där är ju inget som säger att man inte kan lägga bud och hoppas på det bästa.
Det har legat ute några månader så ägarna vill förmodligen bara bli av med det också.
Aja, vi håller tummarna!
Liam vill ha ett eget rum :)

Nu ska vi mysa ner oss i soffan med tända ljus och tjocka täcken.
Jag skulle bakat bullar idag också men dom där bullarna blir nog inte bakade förrän imorgon :)




Kommentarer
jojo

ser ut som att han gillar att shoppa ;)

2012-12-04 @ 11:49:54
URL: http://johannasaventyr.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0