SLUTA

Alltså, sånt kan väl driva en till vansinne!!!
Vi har en febrig kille här hemma idag, trött som tusan men har ändå svårt att sova.
Så efter lite Alvedon, mat och massa vaggande somnar han äntligen!
Och vad tror ni händer då? Jo, något jävla stolpskott skjuter raketer precis utanför!!
På självaste nyårsafton kan jag inte klaga, men ge för i helvete fan i det innan!!

Känner mig som värsta pensionären som gnäller på något sånt, sånt som man själv gjorde när man va liten men vafan, inte förrän nu har jag ju en liten bebis som väcks utav det.
Och när han dessutom är dålig och verkligen behöver sova är det extra irriterande.

Aja, lördag idag och det betyder godis!
Sista lördagen på detta året så jag får ju passa på att gotta mig för sen är det minsann slut på onyttigheter ett tag framöver!



Kommentarer
Linda

Inte bara jag som ska ta tag i min vikt ser jag. Har du många gravidkilo kvar? Jag har mååånga så det får bli skärpningp på mig!! :)

2012-12-30 @ 12:58:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0