Söndag

Igår kväll gick jag och la mig 20.30 i hopp om att få sova många timmar innan det va dags att gå upp igen, jag kände att min kropp behövde vila. 
Men för första gången sen Liam föddes kunde jag inte somna, vafan hände liksom?! Skittrött men samtidigt pigg, dålig kombination!
 
Efter många om och men somnade jag i alla fall och när Liam vakna för att ha nattmaten så hittade jag Johannes i soffan.. 
 
Idag mår min hals liiiite bättre, Liam verkar lagom pigg men fortfarande inte som vanligt.
För fyra dagar sen stod hans temp på 37,1 dagen efter va den på 37,2 och så har den gått upp sådär varje dag, idag stod den på 37,4. Skit konstigt! 
Så imorgon kanske jag inte behöver ta tempen på honom, då vet jag ju redan att på femte dagen står tempen på 37,5..
Fast vi hoppas ju förstås att den är under 37 imorgon! :)
 
Annars har jag inget planerat idag, vi fortsätter kurera oss! 
 
Bärskyddet har förresten kommit, men jag har inte provat det än just med tanke på att vi inte varit så pigga, men idag ska jag nog göra det, hoppas det uppfyller mina krav :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0