Sov!

Fy i helvete vilken dag, Liam har skrikit i princip hela sin vakna tid känns det som och sovit har han knappt gjort, så övertrött är bara förnamnet..
Nu äntligen TROR jag att han sover, han ligger i alla fall i sin säng och sov när jag gick ut ur rummet, älskade barn.
Gud vad jag är slut i huvudet, ryggen och nacken av allt vaggande.
Så nu ska jag äntligen hålla kväll, får se hur många minuter till jag orkar va vaken :)

Och nu hör jag grannen i trappen, med en kompis och jag kan ju inte påstå att dom pratar tyst..
Är detta en hämnd för att vi har haft en skrikig bebis hela dagen kanske?
Nej visstja, dom pratar ALLTID lika jävla högt och jag exploderar om dom väcker Liam nu!
Har dom inte sett en sjukligt förbannad och jävligt trött mamma förr så ska jag visa dom!



Kommentarer
Linda H

Haha en sådan dag hade Ella igår...man blir knäpp i huvudet! Jag säger det, all ced till föräldrar med kolikbarn..Min barnmorska sa det om klaragruppen. Jag måste oxå säga hur jag känner pååterkontrollen så det skrivs med i journalen. Rent logiskt borde det vara en själklarhet att jag inte ska behöva föda vanligt igen men ingenting är en sjävklarhet i sjukvården!

2012-12-15 @ 20:51:32
URL: http://barajaglinda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0