Uppe i ottan

Jag vaknade av att Liam låg i sin säng och kryste, trött som ett as låg jag kvar och hoppades på att han skulle somna om igen men icke!
Han fortsatte så jag gick upp och förberedde för att ta upp honom.
När jag gick in i sovrummet igen så sover ungen?!?
Jaja jag fick titta på julkalendern själv denna morgonen..

Han är för övrigt fortfarande snuvig, tycker så synd om honom!

Lite senare idag ska vi till BVC, denna gången ska han träffa docktorn också för första gången sen BB, hoppas dom är lika nöjda med honom idag som då :)
Och jag är så nyfiken på hans vikt, är han över 5kg nu tro?
Han ser ju så stor ut!
Här har ni en tjockis bild <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0