Bebisnamn

Jag har alltid sagt att jag vill ha tre barn, en pojke och två tvilling flickor. Än sålänge har jag fått vad jag vill, men sen måste jag tillägga att jag såklart kommer älska alla mina barn lika mycket även om det blir en bunke pojkar bara! 
 
I vilket fall som helst så va jag inte så säker på det där med fler barn efter förlossningen, då kunde jag säga med 90% säkerhet att det får räcka med ett..
Men nu fem veckor senare, nästan helt läkt, ingen infektion inte så mycket krämpor inuti magen sen snittet och jag känner mig nästan som mig själv igen så kom jag på mig själv med att sitta och tänka ut namn till syskonen inatt när jag matade Liam, det måste ju passa till hans namn också.
Det enda jag fortfarande är säker på är att jag absolut inte vill ha tvillingar, det räcker alldeles utmärkt med en bebis i taget :)
 
Så i eftermiddag när Johannes kommer hem från jobb ska här diskuteras bebisnamn, även om läkarna rekommenderar en att vänta minst ett år med att bli gravid igen efter kejsarsnitt.. 
 
Men va inte oroliga, här blir det inga barn gjorda på åtminstone två år :) 
Jag vill att Liam ska få va bebis ifred :)
Hans nackhår säger i allafall att nästa blir en lillasyster, om dom har samma föräldrar vill säga, och jag har inga planer på att byta man, jag har ju den bästa man kan tänka sig <3


Kommentarer
Malein

Ååh, du ska ju få ditt andra när jag ska ha mitt första ;))

2012-11-25 @ 18:51:05
URL: http://maleinsasa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0