En frisk fläkt

Jag har snart i tre år sagt att jag ska ändra bloggnamn, och att det andra "allanamnvaupptagna.blogg.se" bara va tillfälligt. 
Inget som varar i tre år är tillfälligt och just därför tog jag tag i det nu.
Det visade sig dock att man inte kan byta namn på bloggen och att alternativet såfall är att köpa ett domän eller att göra en ny blogg..
så viktigt att jag ska behöva köpa ett domän känner jag inte att det är så det fick bli alternativ två, vilket dessutom va ganska bra då jag också väldigt länge skullat ändra min design.
Så nu börjar jag helt enkelt om!
Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
sjöbbe

dom enda tipsen jag kan komma på som jag vet har funkat för andra är antingen en babysitter med vibrator eller babysele :)

2012-11-24 @ 16:05:23
URL: http://mywordsreal.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0