Fyndat

Vilken uppfinning, alla mamma ryggars bästa vän!
Vi tänkte köpa en sån här vibrations stol innan han ens va född men då tyckte jag att det kändes så himla onödigt.

Nu har vi i alla fall en och i en kvart tyckte han den va kul, men nu är han arg igen så jag får väl gå och underhålla honom.. En kvart är bättre än inget ;)

Den har kostat 1200:- men idag fick vi den för 599:-.
Vi köpte ett nytt babygym också som har kostat 799:- men nu va det nere på 399:-, jag tänkte köpa ett med pingu figurer men det fick bli Barbara figurer istället, det går lika bra det och vi tjänade hela 249 riksdaler, dom pengarna fick han kläder för istället :)
Fast gymmet får han på julafton av sin farmor!

Bågen tar jag och lägger undan till han blir lite större för än sålänge tycker han det är roligare att titta på lampor och tvn än några tradiga figurer, han förstår dessutom inte att han ska slå på valen för att det ska börja blinka och sjungas.



Kommentarer
Papp

finaste finaste hjärtegullsunge

2012-11-27 @ 20:33:32
Malein

Så söt han är ^^ :) På bilden längst ner ser det ut som han har en astronaut hjälm :P

2012-11-27 @ 21:37:30
URL: http://maleinsasa.blogg.se/
jojo

söööööööööt

2012-11-28 @ 00:12:46
URL: http://johannasaventyr.blogg.se
Linda H

Ella har en likadan men du kan ha musik o blink på utan att han ska behöva slå på valen :) De e Ellas favoplats, sitta o glo på blinkande fiskar :D

2012-11-28 @ 10:59:17
URL: http://barajaglinda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0