Jamen nu då?

Gud vad dagarna blir långa när man går upp tidigt, helt fantastiskt och man hinner med så mycket!
Så mycket att man till slut har gjort allt och sen inte har något kvar att göra, Liam sitter i sin skakis stol och sover och det har han gjort dom senaste tre timmarna..
Jag har bakat lussekatter, men då va han ju självklart vaken, min lilla huligan <3
Och så har vi haft fin besök, Helena, Karin och Emma har varit här och fikat, Liam fick världens sötaste finkläder och jag hoppas innerligt att dom passar honom ända till nyår, lack skor och allt ju :) 
 
När mitt hjärta vaknar är det blöjbyte och mat som gäller och sen åker vi hem till mina kära föräldrar ett tag :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0