Minnet sviker

Minnet är bra,men kort.. Nej vem försöker jag lura? Minnet är svin dåligt, milt sagt!
Jag har alltid haft koll på saker och ting, men inte nu mer.
Jag kan till och med sitta och titta på tv, råglo på bilden men inte notera ett ord vad som sagts eller ens minnas vad det är jag precis har sett.. Johannes kommenterar något om det som nyss visats men jag har ingen aning om vad han snackar om! 
Sjukt obehagligt!
Samma sak med klockan, jag kan fråga vad klockan är, lyssna på svaret men en sekund senare inte ha den blekaste om vad klockan egentligen är!
 
Frida säger att när man inte får sova ordentligt så vilar hjärnan under dagen fast man är vaken, bit för bit liksom.. 
Det hade ju såfall förklarat mitt helt plötsligt dåliga minne!
Men jag har ingen aning, det kanske bara är tidigt åldrande?!
Hon säger också att när hon tänker tillbaka på dom första månaderna med Chanel så är det helt suddigt, hon minns det inte riktigt. Sömnbrist kanske?! 
 
Igår va vi igång hela dagen, från 6 på morgonen till 22 på kvällen, snacka om trött i huvudet jag va när jag gav Liam kvällsmaten. Somnade som en stock gjorde vi båda två.
 
Efter att Helena, Karin och Emma varit här åkte vi ju till mamma, där va det full rulle med en som vanligt mer vild än tam Chanel + fem hundar..
Där blev det pizza och mormor mys (pappa jobbade).
Och min lillebror Anton, som har varit livrädd för att hålla Liam då han sett så ömtålig ut till och med bytade blöja på honom igår, sakta men säkert gick det men det va så roligt att se.
Min älskade Anton, vad jag saknar allt vi gjort tillsammans och vad jag har saknat honom när han hela tiden har suttit innestängd på sitt rum och spelat.
Det värmde i hjärtat att se honom mysa med min son <3
 
Efter att vi hade varit där åkte vi hem till Johannes faster där hans pappa och en vän till honom va, Liam sov det mesta av tiden med farfar goggo tyckte nog det va lika kul ändå.
Liam fick en body, ett par byxor och ett par raggsockar av Monica, Goggos vän och en super liten ryggsäck av Goggo ha ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0