Morgonmys

Morgonmys med världens finaste kille ❤
Idag vaknade han klockan 7, det är faktiskt ganska lagom och inte för tidigt.
Nu ligger han och tittar på tv, Nyhetsmorgon, han ska ju bli statsminister :) då kan man inte titta på Bolibompa ;)

Idag är Johannes ledig så jag tänkte passa på att stor städa, här ska lukta hallon när jag är klar!
Och när jag är klar med det så ska jag gå och handla, men då får Liam följa med i vagnen!
Här om dagen slog det mig att jag inte har varit utan Liam sen han kom till världen, bara någon gång när mamma har hämtat honom i vagnen och gått hem till sig när har jag kört dit (på den tiden jag inte kunde gå) och det tar ca 30 minuter.
Det känns ju så himla tomt när han inte är hos mig hela tiden :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0