6 månader

Blogg appen har lagt av, nu igen! 
Så här har inte blivit så mycket bloggat, inte likt mig! Men ni överlever nog.
 
Det har o andra sidan inte hänt så mycket, vi har ränt runder som vanligt. 
Finns ingen ro i denna kroppen.. Eller jo, det finns det, kanske för mycket.
 
Vi har varit på BVC idag, och denna gången va det dags att träffa läkaren för sex månaders kontroll.
Ya'll heard me!! SEX månader.. Fattar ni så fort tiden går!? Jag gör det inte i alla fall, och snart är det tid för jobb igen, jag som skulle bi hemmafru..
Liam har i alla fall växt och haft sig sen förra kollen, allt såg bra ut o kulorna va där dom skulle. 
9350g väger han nu, min lilla klump. Och 69cm lång, jag som gissade på 72.. 
 
I kväll när lilleman har lagt sig ska jag beställa hem litta fotografier så jag kan fortsätta att fylla Liams fotoalbum. 
Om jag känner för det då förståss, har tyvärr en tendens till att ändra mig ganska fort. 
Men jag har många album som ska fyllas!
 
Nu ligger Liam och gymmar och tuggar på kaninboken medans jag spelar smurflåtar för honom, det uppskattas :)
 
Och idag har dessutom Johannes friat till mig, över Quizkampen! Jag gissar på att han ville få mig att tappa koncentrationen så att han skulle få chansen att vinna någon gång he he he ;) 
Älskar min fina Hante <3
 
Damsugaren kallar på mig. Här kan jag ju inte sitta.. låter kul va? naah, men tyson fäller som ett as, och nu när man han en liten slemboll måste här hållas någorlunda rent så inte han också börjar kräkas hårbollar snart..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0