Älskar livet

Jag är så lyckligt lottad, jag har skrivit det förr men jag tänker ändå skriva det igen.
Jag har världens finaste sambo och tillsammans har vi gjort världens finaste pojke.
Det är inte klokt egentligen, jag är mamma ❤

Det blåser idag också så jag struntar i promenaden.
Däremot så tänkte jag gå och träna imorse, men jag kom inte längre än till min fina o mjuka soffhörna..
Jag blir så besviken på mig själv, som inte kan ta mig i kragen för en jäkla gångskull. MEN, jag har ju fortfarande flera veckor på mig.
Fast bikinin får nog stanna längst inne i garderoben denna sommaren också :)

I vilket fall som så ska vi följa med mamma och sätta blommor på min gamle mormors grav i eftermiddag.
Annars har vi, som vanligt, ingenting planerat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0