Bara så ni vet!

Trött som ett as, Liam skulle upp fem idag, jag hade ställt klockan på sju och har önskat sen vi gick upp att han skulle somna liiitet tag så jag fick tid att vila lite jag också..
Men tror ni inte han somnar nu?!?? Tio minuter i sju!! Så nu blir det inget vilande..
Tror jag lägger mig samtidigt som honom ikväll. Den här morsan behöver sova!
Det känns som hela nyllet hänger på mig..

När Liam va plutte liten fick man ju inte mycket sömn, i alla fall ingen sammanhängande sömn och då va jag trött, men jag känner mig tröttare nu.
Var är dom reserv batterierna nu då?

Ja, men alltså.. Nu vet ni att jag är trött i alla fall!
Bryr ni er lika mycket som Liam?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0