Choklad

Denna dagen har gått åt skogen! Jag har aldrig varit så sugen på choklad förr.. Eller jo.
Jag har i alla fall krängt choklad så det står ut genom öronen på mig idag.
Jag sket i träningen och nu sitter jag här och har precis ätit massa glass.
Hade jag inte vetat bättre hade jag skyllt på att kvinnoveckan är på väg.. Men det är den så klart inte.
Så jag har helt enkelt inget att skylla på!

Annars idag har jag varit på möte på jobb, träffat den nya chefen och jag kan då lugnt konstatera att jag har lite ångest över att komma tillbaka, kommer känna mig helt vilse då allt är omändrat, till och med mitt schema.
Men efter en vecka så är man väl inne i det också, så det ska nog gå bra.

Sen har vi varit hos mamma och pappa och druckit kaffe och så klart, ätit choklad!

Snart är det Ola-Conny och Morgan på tv, och det kan man ju inte missa, även om jag blir lite irriterad varje gång jag ser på det, dom är tröga, så otroligt tröga! Mest Ola-Conny! Honom står jag knappt ut med.
Men glo på dom ska jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0