Grå dag

Det blev ingen innedag som jag först hade tänkt mig. 
Mitt lilla hjärta har lite temp och gnäller en massa och jag misstänker att tand nr2 är på väg upp, hoppas det går fort, det gör ont i mammahjärtat att veta att han har ont..
Jag pälsade i alla fall på oss och gick ut på en promenad, Liam somnade gott och sover än, två timmar senare.
Jag och Tyson sitter här alldeles genomblöta, mina kläder hänger i badrummet och droppar av sig.
Men trots det va det en otroligt skön promenad, det blåser nästan inget, vilket är ytterst ovanligt här, och det va inte heller speciellt kallt..
 
Nu ska jag bara vänta på att Liam ska vakna och hoppas att han är lite gladare än innan.
 
Trots att jag knappt sovit något inatt känner jag mig inte speciellt trött, men det kommer kanske fram emot kvällen.
Tacos idag, potatis och palsternacka för lilleman och sen blir det bara kvällsmys med hela familjen.
 
Jag tänkte lägga upp lite bilder, men blogg appen fungerar ju såklart inte så jag skiter i det! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0