Grey's Anatomy

En sak kan jag sakna!
Och det är kvällspromenaderna på sommaren, när vi båda två har gått tillsammans med Tyson, så mysigt!
Det blir det ju inget av nu längre, men vad gör väl det när vi har världens finaste son :)

Liam sussar sött och jag kom nyss ut ur duschen, skit besviken då dom visar hockey istället för Greys!!
Vem faa-aan vill se på hockey liksom? Och finns det inte sportkanaler till sånt?
Nä men jag får snällt vänta en hel vecka till.

Nu ligger förresten pappa med influensan.. Blöörk!
Först Hannes sen Frida sen jag sen Chanel inom loppet av ett dygn, några dagar senare blev det mammas och Antons tur, Chanel kräktes lite till och nu när dom är bra igen så började pappa.
Liam kräkte en gång jäääätte mycket men sen sov han som vanligt och dagen efter märkte man inte heller något.

NU längtar vi efter vår och sommar!

God natt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0