Hurtbulle

J Ö S S E S vad jag är sleden idag, trots att jag har fått sova bättre inatt än på länge.
Nu ska jag bara trycks i mig lite frukost sen ska jag bokstavligt talat -släpa- mig till gymmet och låta fläsket brinna.
Och gör det inte det så ger jag upp och går och köper mig lite kläder i större storlek.. Jag kommer fortfarande inte i mina gamla jeans, dock så är det höfterna som har blivit bredare och enligt vissa kan det ta upp till ett år innan det är som vanligt igen.
Men jag tvivlar faktiskt på att det kommer bli som det va förr.

Jag älskar inte utseendet på min kropp längre.
Men jag älskar vad den har gjort, vad det har gett mig & att den klarade av det trots att jag inte helt hundra trodde på den.
Vi har fått det finaste livet kan ge och det är tack vare min kropp!
Så bristningar, extra kilo, slappa tuttar och bredare höfter är milt sagt bara en piss i Mississippi!
Huvudsaken är att jag och Johannes står ut med den he he.

Nä, nog skrivit om det, plikterna kallar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0