Little miss sunshine

Ännu en solig dag. Det känns så konstigt att vakna när det är ljust, man blir pigg på en gång.

Liam ligger på magen och pratar med prasselkaninen nu, undra vad han säger?!
Ena stunden blir han arg och skäller på den och andra gör han ett glädje tjut och skrattar åt den..

Jag har lite beslutsångest idag, gläntan eller inte gläntan..
Baby rytmik eller en långpromenad?
Jag är så fjantig att jag är rädd för en massa baciller, speciellt nu sen vi hade influensan, mina händer har nog aldrig blivit tvättade så mycket som nu, torra som fnöske blir dom också.
Så det säkraste från baciller är nog promenaden, vi får se!

För övrigt så har jag haft ont i huvudet i ett par dagar nu.
Det får mig att vilja dricka kaffe!
Jag har inte börjat med det igen sen jag va gravid och jag har bestämt mig för att inte göra det heller, inte på samma sätt, bara någon kopp då och då.
Men vafan! Är man suen så är man!

Nä, en kopp kaffe på det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0