Morgan o Ola-Conny

Ja jo, jag tog tag i mitt lilla liv idag.
Peppad som jag va gick jag ut på en långis, men jag ångrade mig dock så fort jag kom ner till havet för fy fasiken vad det blåste.
Men jag kämpade mig igenom det.
Liam sov ett tag men inte alls som han brukar, jag tror vinden störde hans sömn för han ville bara sitta upp och titta.
Imorgon blir vi inne om det fortsätter blåsa!

Annars har han varit en liten gnällspik idag, helst skulle han sitta i famnen på oss hela tiden.
Nu ligger han och sover sen någon timme tillbaka i alla fall och jag har fått lite lugn o ro, välbehövligt må jag säga!!

Johannes har varit iväg på lite ärende med sin lillebror men nu är han påväg hem igen, då ska jag krypa upp i famnen på honom och sätta igång En stark resa - igen, ja jag har spelat in det, är man en nörd då eller vad? ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0