Onsdag

Lilleman sover så nu är det slappa som gäller.
Vi har inte gjort mycket idag.
Långpromenaden slutade på hörnans godis (jag åt inget godis), där vi satt och prata lite med tant Malin, Liam tycker att hon är skojig ;)

Idag är det Grey's, men eftersom jag va så fruktansvärt trött imorse så vet jag inte om jag orkar hålla mig vaken, det återstår att se!
Imorgon är det mammaträff och efter det lite kaffe och massage på Gläntan.

Imorgon åker även vår kära skakis-stol upp på vinden :(
Det har gjort sitt nu och Liam väger mer än nio kilo så han får egentligen inte sitta i den mer, den nuddar nästan golvet när han sitter där.
Synd, för han tycker den är mysig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0