Pigga o vakna

Har skaffat mig en bebis med väldigt stark egen vilja, lik sin mor månntro?

Igårkväll somnade han halv sju, inga konstigheter!
Men halv åtta vaknade han igen, han hade fastnat med sin arm i spjälsängen och efter det skulle han minsann inte sova mer.
Efter mer mat, mer kräk, mer gnäll och ett evigt vaggande så somnade han igen en timme senare.
Det är flera månader sen jag behövde vagga honom till sömns nu och det tackar jag gudarna för!
Det är stor skillnad på att vagga en 9 kilos klump än en 6 kilos!

Och sen vakna han igen tre för mat och klockan sex va det färdig sovet!

Nu sitter vi i soffan och kollar Nyhetsmorgon, Liam har mycket att säga idag, dock så förstår jag inte ett dugg. "Schhhhhiiioii brrrrrrrrmöööh"
Och så lite dregel på det!
Aah, min älskade skitunge ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0