Trädgård

Åh, tänk att ha en trädgård, så fantastiskt skönt det hade varit.
Vår lilla limpa sover så gott ute i vagnen och varje gång efter promenad måste jag avbryta hans sömn för att bära upp honom till lägenheten..
Nu är vi hos mina föräldrar och Liam sover ute i trädgården efter att jag och mamma har varit ute och gått med honom och hundarna.

Vi har kollat på hus och drömt oss bort lite, älskar hus och trädgård!
Jag vill inte att Liam ska växa upp i en lägenhet, jag vill att han ska ha tillgång till trädgård och att kunna va ute och leka utan att man ska behöva vaka över honom.
Jag har växt upp i hus, med tre syskon, stor trädgård och jag kunde inte varit nöjdare med min uppväxt och jag vill att Liam ska få allt det och lite till.

Sålänge får vi spendera sommaren här, i deras trädgård :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0