Vår

Nu har jag äntligen doppat rumpan i soffan, men snart ska jag hoppa upp igen och gå in och natta Liam.
Det blev en sen kväll ikväll för hans del.
Vi har spenderat dagen på Höganäs fullsmockade gator, vår marknad, och jag har ätit en sockervadd :)
Vi har umgåtts med Frida, Jan och Oliver så gott som hela dagen.
Nu fram mot kvällen satt vi ute på Pärans altan, druckit vin och njutit av det mysiga vädret.

Liam har varit jätte duktig, det va premiär för hans del idag.
Förra marknaden va han fem dagar gammal och vi kom hem från BB på förmiddagen.
Jag kände inte precis för att gå på marknad med ny snittad mage och nykläckt bebis.

Imorgon är tvättdag och vi ska nog fortsätta måla utemöblerna så vi kan mysa på balkongen när vädret tillåter.
En lång promenad skulle nog sitta ganska fint också efter helgens gottande :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0