Badhuset

Min lördagskväll består av uppladdning på rompan framför tvn, frågor på det?

Idag har vi varit på badhuset med Frida och Chanel, första gången för Liam och han gillade det.
Roligast av allt va att kolla på dom stora barnen som plaska i mellanpoolen.
Han va inte ett dugg rädd för vattnet bara lite försiktig i början.

Sen åkte vi hem till mina föräldrar och fika och mös resten av dagen.
Mamma hämtade en korg full med leksaker till Liam.
Ut med leksakerna i med Liam.. tyckte han själv i alla fall, för rätt som det va satt han i korgen och leksakerna på golvet.

Nu, efter en hel dags regnande är himlen blå och fin.
Så ikväll hade det passat bra med en långrunda med Tyson, men trots att knäet har blivit en aning bättre så vågar jag inte anstränga det, jag måste ju klara av att träna på måndag igen!

Nä, tradigt att sitta här och glo! Tar min vapendragare (Tyson) och går och viker lite tvätt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0