Fredag

Overall problemet än löst, nu har vi hittat en overall eller nä, nu har han två..
Men det kanske går åt i alla fall ;)
Annars kanske syskon eller kusiner kan slita ut det.

Lilleman sover och jag har sån ångest, jag vill va hemmafru!!
Jag hinner inte tänka på jobb och såna saker när han är vaken medan jag får all tänketid i världen när han sover.

Vi har i alla fall varit på ÖoB idag och jag hitta världens sötaste inflyttningspresent till Frida och Chanel.
Hello Kitty toapapper!!!
Kan ju inte ha annat än rosa skithuspapper i ett pojkfritt hushåll :))

Och idag kom mattan som jag beställt till Liams rum, hoppas nu bara att den är lika snygg på hans rum som jag har föreställt mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0